Алекс Средов, Христо Арабаджов и Ради Узунов са тримата финалисти в конкурса “Брандът АЗ”, организиран от рекламната агенция “Saatchi & Saatchi България” и Университета по финанси, бизнес и предприемачество – ВУЗФ с медийната подкрепа на “Кариери”. Те изпратиха най-креативните и вдъхновяващи предложения за изграждане и комуникация на бранд, основан на личните им характеристики и качества.

За да разширят познанията си и да подобрят професионалните си умения в областта на маркетинга и рекламата, и тримата получават стипендии за обучение в магистърската програма “Реклама, иновативен маркетинг и бранд мениджмънт” на Saatchi & Saatchi и ВУЗФ, всяка от които покрива 50% от обучителната такса.

Разработките на участниците бяха оценени от жури в състав Милин Джалалиев, управляващ партньор на Saatchi & Saatchi; Дарина Черкезова, продуктов ръководител на “Кариери”; и Детелина Смилкова, вицепрезидент на ВУЗФ и председател на Българската асоциация за управление на хора.

Ето и кратък преглед на трите идеи, които спечелиха одобрението на журито:

Бранд Open Up
Автор: Алекс Средов

Снимка

Ръчно изработена кутия-изненада Open Up, която крие персонализирано послание за получателя си

Какво: Концепцията представлява поредица от срещи, които се запазват чрез уеб сайт и мобилно приложение. Потребителите могат да използват един от двата канала, за да изпратят лично послание на близък или приятел, като го поканят на безплатно кафе в заведението “Фабрика Дъга” в София. Поканеният разбира кой стои зад изненадата, едва когато се появи на срещата в уречения ден и час, и на място получава ръчно изработена кутия-изненада с посланието на поканилия го.
Кой: Брандът е насочен към млади, модерни, иновативни и социално ангажирани хора, които отделят внимание на външния вид, храната и здравето си.
Къде: Инициативата се промотира чрез три отделни канала във Facebook –страницата на бранда, страницата на събитието и страницата на заведението.

Бранд “Бутилирана емоция”
Автор: Христо Арабаджов

Снимка

Персонализирано шишенце-подарък “Бутилирана емоция”

Какво: Концепцията включва стъклени шишенца с коркова тапа, напълнени с персонализирано съдържание и емоционално послание, което потребителят иска да отправи към някого. Продуктът може да се използва като подарък за любим човек, близки приятели, колеги и пр.
Кой: Продуктът е предназначен за хора между 14 и 50 г., които търсят нестандартни и креативни подаръци. Те са любители на ръчните изделия, емоционални и творчески натури.
Къде: Комуникира се в Instagram и Facebook.

Бранд Project X
Автор: Ради Узунов

Снимка

Характеристиките на бранда български часовници Project X

Какво: Предложението за продукт е български ръчен часовник с марка Project X. Основните му качества са точност, надеждност, социален статус и стил. Идеята е да се създаде автентичен, оригинален, качествен и стилен български продукт, който кара потребителите да се идентифицират с групата на успелите българи.
Кой: Продуктът е предназначен за млади и успешни българи, които са се отказали да емигрират и са решили да преследват успеха на родна почва.
Къде: Комуникира се с принт реклама в лайфстайл списания чрез смела и настъпателна кампания, както и чрез известни личности – посланици на марката, които са показани да го използват в ежедневието си.

През следващата седмица ще поканим тримата финалисти в редакцията на “Кариери”, за да се запознаем лично с тях, да научим повече за това как са стигнали до идеите, с които участваха в конкурса, както и да разберем какви са професионалните им амбиции за в бъдеще.

Коя от трите спечелили концепции ви допада най-много и защо? А коя от идеите би могла да се реализира най-успешно и да се превърне в устойчив бизнес? Споделете мнението си във форума на Karieri.bg.

Leave a Comment