Всички ние се раждаме с идеи, влизаме в училище креативни (всяко дете може да рисува и е пълно с идеи), но след това нещо се счупва. Училището е като черна дупка за креативността, започва да мачка идеите ни и да ги вкарва в шаблони. И неусетно спираме да вярваме в идеите си.

Събитието ще започне с лекция на тема “Как да отключим креативността си”, по време на която ще научите как да развиете творческото си мислене и да го използвате, за да създавате работеща рекламна кампания. Организирана от рекламната агенция “Saatchi&Saatchi България” и Университета по финанси, бизнес и предприемачетво – ВУЗФ. Събитието, на което “Кариери” е медиен партньор”, ще се проведе на 03 юни 2017 г., от 10:30 ч., в Аулата на ВУЗФ. Входът е безплатен, нужна е само предварителна регистрация тук: https://saatchimaster.eventbrite.com/

Гост-лектори ще бъдат Бари Бранд, дългогодишен творчески директор в няколко офиса на Saatchi & Saatchi в Близкия Изток и Европа и Милин Джалалиев, управител “Комуникации” в Publicis One.

Във втората част на деня участниците ще имат възможност да се включат в практически уъркшопи, където ще приложат творческото си мислене, за да развият идеите и проектите си за участие в конкурса за стипендия “София. Заслужава си да я посетиш”. Целта на конкурса е да даде възможност на всеки кандидат да предложи кампания, с която да стимулира разговора за София сред чужденците, като остави ясно послание какво е София и по този начин спомогне за устойчивото увеличение на туристите в града.

Авторите на трите най-интересни и вдъхновяващи кампании ще получат стипендии за обучение в магистърската програма “Реклама, бизнес дизайн и бранд мениджмънт” на Saatchi&Saatchi и ВУЗФ, всяка от които покрива 50% от таксата за обучение. Повече за конкурса може да прочетете тук: http://www.karieri.bg/2974518.

Желаещите да участват в конкурса ще могат да се срещнат на живо и с преподаватели и алумни на магистратурата, както и да получат насоки и полезни съвети за проектите си в рамките на Ден на отворените врати.

Leave a Comment