СТУДЕНТИ

Участниците в програмата са предимно работещи хора, които:

  • имат желанието и креативната сила да разработват свои работещи идеи;
  • търсят практичността в своето обучение;
  • са отворени за нови идеи и гледни точки, които да обсъждат с другите;
  • искат да се развиват заедно с бранда, в който вярват.

Нашите студенти знаят, че наистина добрите идеи си струват усилията и времето, което е необходимо, за да се превърнат в реалност. А също, че практическото обучение ги отвежда много по-близо и много по-бързо до тази тяхна цел.

Някои от тях са на една малка крачка от целта, която са си поставили, а други – малко по-далече. Но общото между тях е, че не спират да работят упорито и с постоянство, за да реализират това, в което вярват. На практика. Защото практиката води, а кариерата следва. Ето няколко думи от бивши студенти в програмата:

Марина Шиновска

Марина Шиновска

Social Media Manager, Publicis One

„Името на магистратурата е достатъчно магнетично, за да те привлече от пръв поглед, особено ако искаш да навлезеш във водите на море от брандове и рекламисти. Форматът е изключително динамичен и практичен. През цялото време се опитвах да попия всичко като гъба, защото беше повече от интересно. И най-важното – случваше се сега, а не преди 20 години. Актуалността на темите и практическите упражнения са нещото, което дава опит и увереност да продължиш в професионален план. Препоръчвам горещо на всички, които искат да пият вода от извора на рекламистите и да се научат да изграждат брандове.“

Христо Арабаджов

Христо Арабаджов

Product Manager Social Media, Aryxe Group

Широката формулировка и практическата насоченост в описанието ме грабнаха, накараха ме да разбия тезата си, че нямам нужда от магистратура, защото ученето не е академичен процес и зависи от твоята мотивация и желание. Практическите умения, опита на професионалиста, конкретните примери и индивидуалното менторство – за тях имаш нужда от нещо „организирано“ и пропито със Saatchi power. По време на програмата се изгубих, за да се намеря, а това е много ценно. Не само се намерих, но намерих приятели, успешни модели на поведение, страхотни практики от бизнеса и … щастие. Много бях щастлив. Най-полезното в магистратурата е, че не мога да я нарека „магистратура“. Това беше приключение, от което аз почерпих знание, вдъхновение и удовлетворение.“

Ради Узунов

Ради Узунов

Brand Manager, Pernod Ricard

„Мисля, че най-ценен е контактът с преподавателите и колегите, даже тези две определения толкова много се размиха, че просто бих казал – контактът с хората. Вдъхновяващо е да контактуваш с рекламисти, маркетолози, които знаят какво говорят не само на теория, а и показват в работата си, че действат по правилния начин.
Човек не трябва да спира да се предизвиква, всяко едно завършено начинание е стъпка към следващото. Магистратурата ми помогна много да взема решение кое е то за мен.“

Пепа Драгоева

Пепа Драгоева

Account Manager SMM, Social Freaks

„Заляти сме с огромен обем информация, но е добре да има някой, който да сподели с теб личния си опит, грешките и успехите си и така да обвържеш теорията с практика. Точно това ме накара да избера магистратурата на Saatchi & Saatchi.
Тя ми донесе нов живот. Буквално. Най-вече обаче ме зареди с вяра и хъс за развитие. Дипломирах се като инженер-технолог, но не бях удовлетворена от професионалната ми реализация и търсих нова сфера, която да ме провокира и развива. Така започнах на чисто. Като човек, който нямаше идея какво означава реклама и маркетинг, не само успях да положа основи, а сега още по-силно да искам да се развивам в сферата.“

Теодор Табаков

Теодор Табаков

Специалист Бизнес Иновации, Saatchi&Saatchi

„Имах най-страхотните колеги и лектори, които винаги бяха надъхани и енергични. В тази магистратура нямаше случайни хора. Всички бяха там, защото искаха да учат точно тази специалност и да се развиват в нея професионално. Атмосферата, която се създава като си заобиколен от такива хора, е повече от приятна. Няма излишно зубрене за изпити, а реални, практични проекти, които можеш моментално да използваш в работата си. Това е магистратурата, която ти остава в главата след като свърши.“

Кристиана Недкова

Кристиана Недкова

Merchandising Assistant Brand Manager, Lavena

„Магистратурата ми помогна да кажа уверено: „ Да, искам да се занимавам с маркетинг”. Създаването на бранд е изкуство, вдъхновено от нуждите на потребителите и всеки ден в своята работа се фокусирам върху тях. Придобих увереност в себе си и в своите идеи. Голяма част от наученото прилагам на практика всеки ден. По-мотивирана и устремена съм да създавам успешни брандове за потребителите. Участието ми в програмата промени начина ми на мислене, развих нови умения и създадох безценни запознанства със забележителни хора. Едно невероятно, изпълнено с много емоции и знания, пътешествие, което бих изживяла отново и отново.“

Радослав Дачев

Радослав Дачев

Маркетинг експерт, The Camp

„Магистратурата на първо място ми даде възможност да разработвам практичен проект под зоркото око и напътствия на преподавателите. Да работя в нов екип, с който трябваше да се напаснем. Също така ми даде възможността да се запозная със страхотните ни гост-лектори, които от своя страна ни даваха насоки за разработването на продуктите ни. Малко или много пообогатих и теореитичните си познания. Но И не на последно място, смятам и че с доста от колегите ми изградихме страхотно приятелство!“

Боряна Борисова

Боряна Борисова

Buyer/Supervisor в търговска компания

„Най-много ценя срещите с интересни хора, които живо се интересуват от нещата, с които се занимават. И за които професията не е работа, а начин на живот.
Всеки от хората в нашия екип беше доста различен, но работатa по проекта доказа, че всеки е полезен със своите качества и гледна точка.“

Нели Гачева

Нели Гачева

Маркетинг Специалист, Ingram Micro, B2B

„Стъпките, през които преминахме под формата на учебни предмети в рамките на тази година, всъщност са като един танц, който танцувам всеки ден, когато искам да защитя дадена идея или да убедя някого в нещо.
Хората, които вдъхват живот на Магистратурата и идеите, които споделят оставиха траен отпечатък върху мотивацията и целеустремеността ми.
Тази магистратура е за всички, които са любопитни, обичат динамиката, отворени са към идеи, проактивни са, do-ers, over-achievers.“

Лили Проданова

Лили Проданова

Client Service, Комуникационна агенция

„За 1 година буквално „преживяхме“ стъпките от създаването до реализацията на една марка с брандовете, които сами създадохме по време на магистратурата. Сега виждам много по-ясно пътя на бранда до потребителите.
В рекламата няма категорично верен

отговор и затова е много важно да се дискутира свободно, да се чуват различни мнения и аргументи. Уютът в един екип се състои именно в това да се отпуснеш да бъдеш себе си.“

Krasimira_Asenova

Красимира Асенова

Business Services Expert, Telenor

„От нещата, които най-много ценя определено мога да спомена както възможността за реални примери от практиката, така и изучаването на най-актуалните способи и методи, които се използват при различните комуникационните канали (напр. Social media calendar и Creative thinking tools).
Уменията ми на Project Manager значително се подобриха благодарение на екипната задача, която течеше през цялото обучение. Освен това при дизайна на новите решения и услуги все по-често взимам под внимание наученото за лансирането на продукти, за провеждането на рекламна кампания и най-вече за стратегическото им позициониране.“

Теодора Цонева

Теодора Цонева

Специалист маркетинг и реклама, Mеждународни брандове кучешки храни

„Благодарение на магистратурата се промени в голяма степен мисленето ми по текущи и нови продукти. Един от настоящите ми проекти е вдъхновен именно от магистратурата.
Положителната страна на работата в екип е, че накрая създаваш неща, които не си и предполагал с хора, които не си и познавал.“

Боряна Атанасова

Боряна Атанасова

Мениджър Комуникации и PR за Източна и Югоизточна Европа, Фондация „Фридрих Науман“

„В тази програма най-много ценя практичността на опита и знанието, гарнирано със Saatchi & Saatchi вдъхновение.
Голяма част от наученото директно приложих в новата ми работа, както и в предишната ми позиция в частен семеен бизнес и в дружество за ООН в България.“

Maрия Генова

Maрия Генова

Procurement Specialist, Mеждународна FMCG компания

„Срещнах страхотни хора, с които станахме приятели, научих много нови неща за необятния свят на брандовете, но не само.
Научих се да подлагам под съмнение всяка гледна точка. Също така, вече разбирам хората и тяхната мотивация по-добре.
Работата в екип е нещо, което човек упражнява цял живот в различни форми. Когато и други хора зависят от твоето представяне, трябва да се стараеш дори повече.“

Вероника Маркова

Вероника Маркова

Координатор маркетингови проекти, Servier

„Най-много ми допадна възможността да работим с хора от бизнеса, които не са там, за да четат лекции, а за да споделят опит и да модерират интерактивна комуникация.
Работата в екип беше едновременно едно от най-големите предизвикателства и една от най-големите ползи от програмата. Научи ме, че най-добрите идеи се раждат от дискусиите, постоянството и непредубедеността на хора с различни възгледи.
Всъщност конкретната промяна в работата ми не е от такова значение, по-важното е, че магистратура ме научи да се променям.“

Явор Кескинев

Явор Кескинев

Мениджър продажби, Startup компания – GymRealm

„Наученото тук смятам да приложа в подготовката на маркетингова стратегия за продукта ни.
Още от началото на професионалното ми развитие исках да се занимавам с маркетинг, но образованието ми не ми стигаше, а нямах и опит. След тази магистратура мисля, че тази врата ще се отвори пред мен.“