Могат ли хората да бъдат като брандовете? Как да управляваме стратегически поведението и присъствието си он- и офлайн, за да постигаме по-лесно целите си и да имаме повече успех? Как да си създадем атрактивен и печеливш образ, който да ни “продава” успешно като личности и професионалисти?

 

Това са някои от въпросите, на които ще даде отговор безплатна лекция на тема “Брандът АЗ”, организирана от рекламната агенция “Saatchi&Saatchi България” и Университета по финанси, бизнес и предприемачетво – ВУЗФ. Събитието, на което “Кариери” е медиен партньор”, ще се проведе на 29 май 2016 г., от 10:00 ч., в Аулата на ВУЗФ. Входът е безплатен, нужна е само предварителна регистрация тук: https://saatchimaster.eventbrite.com

 

По време на презентацията Милин Джалалиев, управляващ партньор на “Saatchi&Saatchi България” и един от преподавателите в магистърската програма “Реклама, бизнес дизайн и бранд мениджмънт” на Saatchi&Saatchi и ВУЗФ, ще разкаже за същността и значението на личния брандинг. Той ще даде няколко насоки и подходи как да го прилагате ефективно, за да бъдете по-успешни в общуването, работата си, а, защо не, дори и в личния си живот.

 

В рамките на събитието ще бъдат обявени и условията за участие в конкурса за стипендии за предстоящото ново издание на магистърската програма “Реклама, бизнес дизайн и бранд мениджмънт”. Присъстващите ще имат възможност да се запознаят лично с някои от преподавателите, както и да видят и презентациите към курса “Творческо мислене” на настоящите студенти в магистратурата. Пълните условия на конкурса за стипендии ще бъдат обявени едновременно и на сайта на “Кариери” на 29 май.

Leave a Comment