Могат ли хората да бъдат като брандовете? Как да управляваме стратегически поведението и присъствието си он- и офлайн, за да постигаме по-лесно целите си и да имаме повече успех? Как да си създадем атрактивен и печеливш образ, който да ни “продава” успешно като личности и професионалисти?

 

Това са някои от въпросите, на които ще даде отговор безплатна лекция на тема “Брандът АЗ”, организирана от рекламната агенция “Saatchi&Saatchi България” и Университета по финанси, бизнес и предприемачетво – ВУЗФ. Събитието, на което “Кариери” е медиен партньор”, ще се проведе на 29 май 2016 г., от 10:00 ч., в Аулата на ВУЗФ. Входът е безплатен, нужна е само предварителна регистрация тук: https://saatchimaster.eventbrite.com

 

По време на презентацията Милин Джалалиев, управляващ партньор на “Saatchi&Saatchi България” и един от преподавателите в магистърската програма “Реклама, бизнес дизайн и бранд мениджмънт” на Saatchi&Saatchi и ВУЗФ, ще разкаже за същността и значението на личния брандинг. Той ще даде няколко насоки и подходи как да го прилагате ефективно, за да бъдете по-успешни в общуването, работата си, а, защо не, дори и в личния си живот.

 

В рамките на събитието ще бъдат обявени и условията за участие в конкурса за стипендии за предстоящото ново издание на магистърската програма “Реклама, бизнес дизайн и бранд мениджмънт”. Присъстващите ще имат възможност да се запознаят лично с някои от преподавателите, както и да видят и презентациите към курса “Творческо мислене” на настоящите студенти в магистратурата. Пълните условия на конкурса за стипендии ще бъдат обявени едновременно и на сайта на “Кариери” на 29 май.

Perhaps all things have grown in buy college essays online importance in the intervening years, and now expertise must increasingly be purchased with 10,000 hours of hard work

Leave a Reply to Лиляна георгиева Cancel reply